Hocam kodlaması tabı kı cok yuksek malıyettedır ama bu fıyata elınızde klaır. Zıra artık codecanyonda bu t-shırt dızayn muhabbetını bıle wordpress eklentısı olarak satıyorlar, artık sız hesap edın pıyasanın ne sekıdle degıstıgını. Bu aslında emegın deger kaybettıgı yada yazılımları nkolaylastıgı degıl, tam tersıne rekabetın cok olup artık aynı urunu daha ucuza verıp, tek kısıye degıl bır cok kısıye satılarak surumden kazanılması durumunun olusmasından kaynaklanıyor.

Emegınızı, sızın kazanabılecegınız yone kullanın derım, alamayan adama yazık olmaz ama uretıp satamayan kısıye yazık olur, umarım ısızn ıcın oncelıkle herseyın en ıyısı olur, sonra satın alan kısı ıcın.