Fenerbahçe genel kurulu öncesi imalı bir başvuru. Trabzonsporun o geçici başkanı değil, Trabzonun petrol kralı gelse o kupayı geri alamayacağını hala öğrenemedi bu trabzonspor camiası. Ablamıyorum da, bu sene lige konsantre ol şampiyon ol al kupayı hakkınla. Ligi 2. bitirip kupa bizim hakkımız deme cesaretini nerden buluyorlar hala anlamıyorum.