benim ilgi alanım değil ancak madem fikir diyoruz; deneyip görmeden bilinmez şahsi fikrim rakam ciddi bir rakam. madem böyle ciddi birde iş düşünüyosunuz bence rakamı düşünemden göz ardı edip önce yazılımı yazıp piyasaya bir şekilde sürün rakam konusu nuda aklınzıdaki rakam olarak belirleyin ve birazda rekalm çalışması yapıp duyurabilirseniz alıcısı çıkacaktır diye düşünüyorum. akabinde talebi çıkarsa ve gerek olursa pazarlık usulü rakamda da oynarsınız bu dakkadan sonra artık alıcı ve satıcının inisiyatifinde olan bir şeydir. Ama şu konuya takılıyorum eğer şifreli yapacaksanız sistemi bu rakam bence çok fahiş bir rakam açıkcası tabiri caizse eğer ben bu kadar para vereceğim bir ürünü tepe tepe kullanmak isterim.
hayırlı satışlar dilerim.