Tıpkı borsa gibi; ayı ve boğa piyasasına döndü bu durum hemde 4 gün ara ile.
Google algoritması sizi belli bir çizgide tutuyor bir algoritma deşikliği oluyor %10 hitleriniz artıyor 3 gün bu devam ediyor sonra bir bakıyorsunuz %15 düşüş.. Hep bir çizgide tutuyor sizi dahası bazı çöp sitelere önemli kelimelerde yer verirken otoriter siteleri önemli kelimelerde geri çekip önemsiz kelimelerini yukarı taşıyor.

Soru şu, bunun bir sonu var mı? Varsa ne zaman bitecek?

Seo konusunda tecrübeli arkadaşlar yorumlarsa sevinirim.