Arkadaşlar merhaba, aklıma takılan bir şey var, diyelim ki bir site kurduk ve ip spam idi. Daha sonra temiz bir ip'e taşıdım siteyi. Bu sitenin imajını kötüler mi? o siteden artık hayır gelir mi?