Konu
Neden Bizim Kliplerimiz kötü ?
30-10-2013, 22:22:47
#8
SwarTLine
HuluStyle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Al sana klip ve ses. İnna'dan daha iyi.
http://www.youtube.com/watch?v=9SjfXYnzv0E
Kesinlikle on numara bu kadının değeri bilinmiyor canım ülkemde, Keşke eurovision a katılsa .