Arkadaşlar facebook sayfalarda resme tıklayınca direkt olarak siteye yönlendirme uygulaması görüyorum. Oysa biz ya facebook'a resim olarak yükleme yapabiliyoruz ya da bağlantı olduğu çok belli oluyor.
Bunun nasıl yapıldığını birisi bana tarif edebilirse çok memnun olurum.