http protokolunde ip spoofing yapılamaz 3 lü el sıkışma oldugundan.Onun için siz google bot ip sini kullanamazsınız.Zaten google bot sorgulanabiliyor google zaten gerçeğiyle ayırmamız için onu bize veriyor.Forumdada millet yaz useragent e google bot çekelim mantıgında.

Bu önlemler için aktif olarak sitemizi çeken bir site olmak zorunda.Ona göre bir önlem yapmak daha mantıklı.

Divleri classları değiştirilse bile class boyutundan hangi class ın yazı oldugunu anlamak çokta zor olmaz.Bu işleri detaylı düşünmek gerek .Ben hizmet vermediğimi sadece bu iş için aracı oldugumu arkadaşları desteklediğimi belirtim.

Sanırım alıcıda yok gibi İlgilenen arkadaşlar botcu arkadaşlar daha çok.