Konu
Yeni açtığım adsense hesabı hak.
30-10-2013, 10:23:08
#1
cenq_beacher
Arkadaşlar yeni bir adsense hesabı açtım onaylandı adsense paneline girdim $ hersey kayıt olurken ülkede Türkiye acaba neden böyle olduki normalde yeni hesaplar tl olarak açılıyor diye biliyorum.
GT-I8190 üzerinde Tapatalk ile gönderildi