Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek ne kadar boş adam var ise r10a toplanmış saçma sapan genelleme yapmayın lütfen.

Engelliyorum diyorsunuz engelleyemezsiniz diyorlar %100 engel olamazsınız diyorlar şimdi ben onlara katıldığım için boş adammı oluyorum Türkiye'de yaşıyorsunuz unutmayın çalacak olan adam her türlü girer her türlü çalar başlığınızı açıklamanızı vb. kaldıki çalınmalara karşı %100 olarak çözümü dünya devi youtube dahi üretemedi.
Şimdi Demo bekleyen arkadaşlar varda,zaten ortada kesin engelleme diye bir şey yok ben ne kadar botcu varsa aşsın diye herkese demo verim bu akla mantığa uygun mu ? Konu şu anda İs arayanlar bölümünde.

Konuyu okumayan arkadaşlara sitemim. Ve sende genelleme yapıyorsun. Ben diyorum hostingte çalışan script sen diyorsun adam manuelde çalar. Tabiki çalar.

Ha sadece demo isteyen arkadaşlar onlarda haklı ama demo yok