Öteki arkadaşta online değil sevmedim bu işi ,sen yap gel bu işi.Ben hosting ipsinden bulucam diyorum adamlar hala curl le gelirim diyor

Proxy ile gelirim diyor. Çoğuda sanıyor user agent e google bot yazmakla yakalanmayız.
Burda hemen bir tespit yok.Bir kere gelir bot 2 kere gelir sonra ban.
Millete bişi anlatamıyoruz. Kimisi konuyu hiç okumuyor %100 önlem olmaz diyor.
Ne kadar boş adam varsa r10 da toplanmış bir okuyun şu konuyu ona göre yorum yapın.Kusura bakmanda bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsunuz.
Ne demek ne kadar boş adam var ise r10a toplanmış saçma sapan genelleme yapmayın lütfen.
Engelliyorum diyorsunuz engelleyemezsiniz diyorlar %100 engel olamazsınız diyorlar şimdi ben onlara katıldığım için boş adammı oluyorum Türkiye'de yaşıyorsunuz unutmayın çalacak olan adam her türlü girer her türlü çalar başlığınızı açıklamanızı vb. kaldıki çalınmalara karşı %100 olarak çözümü dünya devi youtube dahi üretemedi.