megane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok pazartesi yapıldı ama yinede dediğiniz sebepten olabilir ay inş. öyledir çok fena korktum çünkü.
Pazartesi bankalar yarım gün çalıştı, bugünde tam gün kapalıydı, gayet doğal.