Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aralıkta girip ben mezun olacaktım aralığı beklerken şimdi ocağa niye attılar ki acaba bunu nereden öğrendiniz hocam?
Resmi aol face sayfasında açıklama yapmışlardı. SBS sınavlarıyla çakışıyormuş sanırım ondan.