ücret gerektirecek bir konu değil aşağıda size ornek kodu gonderdim fakat legal bir yontem değil oyuzden gonder al yaparken altta yazdıgım bazı kucuk sıkıntılar cıakcaktır gönderirken utf ye falan donusturseniz sorun yasamazssınız.

kelimeleri ayırırken htmlkodlarını kullanın veya utf ye donusturun
örnek "hello%20how%20are%20you"
yoksa google işlemi kabul etmez api kullanılmadıgı için illegal bir yontemle sent ediyoruz dolayısıyla post yontemi ile html verisi gondermek gerekiyor bu nedenle biraz zahmetli

iyi çalışmalar

L0pht arkadsın dediği gibi normalde bu yontem api ile yapılmalıdır.


Örnek uygulama ;
<?
$cevrilecek="tr"; // örnek: tr,en,bg,fa vs... ülke kodları
$mevcutdil="en";// kelimenin mevcut dili
$kelime="hello"; // kelime
$deneme = file_get_contents("http://translate.google.com/translate_a/t?ie=UTF-8&oe=UTF-8&client=t&hl=en&sl=auto&tl=".$cevrilecek."&multires=1&prev=btn&ssel=0&tsel=3&uptl=".$cevrilecek."&alttl=".$mevcutdil."&sc=1&text=".$kelime);
$veri=explode('[[["',$deneme);
$yazdir=explode('"',$veri[1]);
echo $yazdir[0];
?>