Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sen bunu kendin mi yazdın? onurdan mı aldın
Kendim yazmadım, free bir kodlamadır. Onur Pazarlı'yada ait değildir.
Kendim yazmış olsam, ücretli satardım.