3 gram aklım var onu da aldın.
ISP, modeme WAN IP'si verir. Modem, bilgisayara L A N IP'si verir.
İnternete çıktığınız IP, WAN IP'sidir. Yani aynı modem üzerinden internete çıkan tüm cihazların WAN IP'si aynıdır.
Ancak modemin arkasında kalan kısımda yani local ağınızdaki tüm cihazların IP'si de kendi aralarında farklıdır.
uzatmayalım kısaca giriş yaptığın yere aittir.
sonuç itibarı ile atıyorum, hotmaile girdiğimde microsoft benim bilgisayarımın ipsini de bağlandığım ağın ipsini de görüyor doğru mu anlamışım?
Eğer öyleyse bilgisayarımın IP si nereden bağlanırsam bağlanayım sabit mi kalır yoksa her modem yeni bi ip mi verir?