Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Biraz daha pahalı olacak sanırım ama en iyisi ben Atatürk havalimanındaki seferlere yöneleyim. Dediğim gibi İstanbula hiç gitmediğimden riske atmıyayım. Metroyla 15 dakikaya esenlerden varıldığını duydum.