Rwnqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ocağın ilk haftasına alınacak muhtemelen. Yakında aol'ün sitesinde açıklama yapılır.
Aralıkta girip ben mezun olacaktım aralığı beklerken şimdi ocağa niye attılar ki acaba bunu nereden öğrendiniz hocam?