Güzel konu ama söyle birşey desem terbiyesişzlikmi etmiş olurum.Şimdi bunu kurudk bunda zaten manyak derecede kodlar var css js v.s yani veri tabanını çok şişiriyor ben kurmaıdm ama bir müşterimimn cpu sorununu çözdüğümde veri tabanında bu eklentinin çok yer kapladığını gördüm.
Bende diyorum ki onun yerine http://www.addtoany.com/ bu sitede kodları alsak sitemize koysak imlemeleri manuel ve daha fazla sitey yapsak daha iyi olmamı ağabey ?