YusufSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli r10 üyeleri,

Google malumunuz bu penguen zıkkımının ardından yaptığı güncellemelerle backlink ve seo emeklerini çöpe atmış durumda. Ben henüz bunlara denk gelmedim. Web sitemi açalı 1.5-2 hafta oldu. İndexlenmelerim hoş, sıralamada pek umutlu değilim şuan fakat ilerde bir hareketlenme olabilir umudu içerisindeyim.

Gelelim konumuza.
Zaten pek bir karım olmayacaktı belki ayda 200 TL filan alır harçlık çıkarır umuduyla Adsense başvurusu yaptım. Zaten 2 haftadır onay bekliyorum fakat yeni bir darbe daha indi WebMaster'lara. Google Adsense ödemeleri TL olarak yapacak fakat dolar kurundan hesaplamayacak. 1000K Tık misal 100$ ise şimdi 100TL oldu ve yaklaşık %50 %40'lık bir kayıp mevcut.

Alternatif reklamlar arıyorum. Forumu okudum herkes başka bir şey söylüyor. Kişisel olarak ithamda bulunmak istemiyorum fakat bir çok üyemiz bazı reklam kanallarını tanıtmış ref'li linklerini dağıtmak için. Refsizleri de var fakat herkes R10'un üyelerinin herkesin kazanması için ref'li linkleri kullanacağını bilir. Zaten pek bir kar da görmedim onlar da Adsense'den farksız.

Ayrıca sitemin son halini inceleyip fikir verebilirseniz çok sevinirim. bakburada.org
Üst tarafı okumayanlar için büyük büyük harflerle yazıyorum; En iyi kazandıran reklam siteleri hangileridir??

yanlışın var hocam dolardan tl'ye geçti ancak tık başı ödenen ücretlerde yükseldi.. yükselmedi aslında tl'ye çevirince böyle oluyor

dolardayken tık başı 0.10$ alıyordum şu anda 0.20 tl alıyorum.