Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şu türkiyede en nefrettiğim konu herkes dürüst herkes iyi, herkes mevlana. ben inşaat sektöründe çalışıyorum. bu tür yapıları yapmak kolay değil. sermaye ister, zaman ister. öyle eleştirmekle olacak iş değil. bu gökdelenler gökden inip konmaz eleştirmekle bence zaman harcamayın. sadece beton dikmekle bu ülke gelişmez. herkes kendi mesleğinde en iyisi olmalı. otomativci araba üretecek, mimar hayal gücünü zorlayacak, çiftçi meyvesini sağlıklı yetiştirecek ve herkes bol kesede yemeyecek ( kredi ). kısacası herkes çalışacak. dolu dolu günde 10 saat, 15 saat.