Konuyu direkt olarak ülkelerin gelişmesi üzerinden açsaydın evet mantıklı bir tartışma ortamı oluşurdu ve hiç kimse onlardan daha çok geliştigimizi iddaa etmezdi.
Ancak yabancı ülkelerden seçilen fotoğraflara bak, bizim ülkemizden seçilen fotoğraflara bak.
Yorum yapamıyorum.