S.a Değerli R10 Üyeleri :
Biraz kendimden bahsemek istiyorum, şuan bilgisayar programcılığı 1.sınıfda okuyorum boş vakitlerimi değerlendirmek amaçlı C # programlama yapıyor cok profesnel olmasamda 2-3 yıldır uğraşıyorum. Ufak programlarınız ufak ücretler karşılığı yazmak isterim konuyla ilgilenen arkadaşlar pm atabilirler. İstendiği takdirde kaynak kodda verebilirim.