Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sınava kayıt yenileme yapmadığınız için, normalde 1 dönemde 3 sınav olur. Ondan dolayı dedim bu dönem 2 sınava gireceksiniz.
bu dönemden kastınız 2014 ocak değil mi