umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 küsür kredim var sanırım birde neden 2 sınava girebiliyorum dostum
Bu sınava kayıt yenileme yapmadığınız için, normalde 1 dönemde 3 sınav olur. Ondan dolayı dedim bu dönem 2 sınava gireceksiniz.