NoEroin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de 40kanal vardı rahat 35-40tl görüyordum.
Taktik aslında iyi, bende 100 kanala çıkmayı planlıyordum.
Artık böyle çalışmanın riski var malesef.

1 kanalın para kazanmazı kapanınca Diğer kanallarda gidiyor.
En büyük risk bu.

Taktiği yapacaklar bunlarıda göz önünde bulundursunlar, ilerde 1 ay sonra ay sonunu görmeden tüm kanalların para kazanması kapatılırsa o ayki kazançta gümler.

Biraz daha temkinli gidip 1 ayda 30-40 kanal 2. ayda 60-80 kanala ulaşılırsa yine en kötü kazanç günlük 50-60tl arası olacaktır.

Bu arada Sitelerden hit kasmakta riskli yine kanal kapatılma yanında + Adsense banı bile getirebilir butür sitelerden hit çekmek ki; Zaten bu forumda ve ******'da Adsensesi kapanan kişilerde olduğunu gördük.

Ama diğer türlü normalde 100 kanala ulaşılabilirse rahat kazanç günlük 50-60tl olur. ( en az )

Riski minimum düzeyde tutmak için adsense'yi 2 ay sonra ekliyoruz. Ayrıca kanallarda çok fazla video yükleyip YT radarına pek takılmamaya çalışıyoruz.

Ellbette yapılan işin tamamen %100 spam
riski var. bunu hiç bir zaman unutmamak gerekiyor senin dediğin gibi.