PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben dediğimi biraz araştırayım bi örnek veririm deneriz
Öteki arkadaşta online değil sevmedim bu işi ,sen yap gel bu işi.Ben hosting ipsinden bulucam diyorum adamlar hala curl le gelirim diyor Proxy ile gelirim diyor. Çoğuda sanıyor user agent e google bot yazmakla yakalanmayız.

Burda hemen bir tespit yok.Bir kere gelir bot 2 kere gelir sonra ban.

Millete bişi anlatamıyoruz. Kimisi konuyu hiç okumuyor %100 önlem olmaz diyor.


Ne kadar boş adam varsa r10 da toplanmış bir okuyun şu konuyu ona göre yorum yapın.Kusura bakmanda bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsunuz.