yeni ihale 3 tl ile aktiftir deyince yenisine geçtiğinizi sandım.
O halde yanlış anlamadan dolayı özür diliyor ve teklifimi iptal ediyorum.
Rica ederim hocam özür dilemenize gerek yok estrafirullah.
26-10-2013, 23:13:59
Sanırım şuan ihale bende kaldı.Yarın gün içinde dönüş yapacağım.
Evet ihale
15
ile size kaldı PM gönderdim hocam geri dönüş sağlarsınız.
o zaman yeni ihale için 5 tl hocam.
Karşı sitenin swf url yapısı değişmesi nedeni ile botta ufak bir arıza meydana geldi.
Bot tamiri tamamlandığında yeni ihale
5
ile Serhat38 nickli üyemizle devam edecektir.
Herkese Allah kolaylık ve sağlık versin.
Teşekkürler, saygılarımla..