ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni ihale 3 tl ile aktiftir deyince yenisine geçtiğinizi sandım.
O halde yanlış anlamadan dolayı özür diliyor ve teklifimi iptal ediyorum.
Rica ederim hocam özür dilemenize gerek yok estrafirullah.

Asutaymedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
26-10-2013, 23:13:59

Sanırım şuan ihale bende kaldı.Yarın gün içinde dönüş yapacağım.
Evet ihale 15 ile size kaldı PM gönderdim hocam geri dönüş sağlarsınız.

Serhat38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman yeni ihale için 5 tl hocam.
Karşı sitenin swf url yapısı değişmesi nedeni ile botta ufak bir arıza meydana geldi.

Bot tamiri tamamlandığında yeni ihale 5 ile Serhat38 nickli üyemizle devam edecektir.

Herkese Allah kolaylık ve sağlık versin.
Teşekkürler, saygılarımla..