Çok ilgisi yok değil ben defalarca rastladım bu olaya.Araştırırsanız polis yakınınızın olduğunda ehliyeti hemen alabileceğinizi görürsünüz.Nedense gittiğim yerde yoğunluk yoktu ama buna rağmen 6 gün beklettiler.
babam da polis memuru hocam, onun aracılığıyla gün içinde aldım doğrudur. randevu sistemi 2 ay sonrasına anca randevu verebiliyordu yoğunluktan. -yoğunluk diyorum pendik tavşantepe karakolunu biliyorsunuzdur yakın bölgede ki arkadaşlar- ama eğer dosyaları verip ehliyetin çıkmasını 6 gün süre istiyorlarsa sizden hocam, büyük ihtimal mühür freezesi bozulmuştur. mühürü donduruyorlardı bildiğim kadarıyla.