qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıyaslama yapacaksanız aynı türde resimler ekleyin.Yurt dışının en güzel resimlerini almışsınız Türkiye'de ki iyi gözükmeyen yerlerin resimlerini almışsınız hadi kıyaslama yapalım, valla ne güzel demi.

Düşürmeyin arkadaş ülke'yi bu kadar. Zaten elin y.vşak gavurları istemiyor gelişmemizi, bütün ülkeler ellerinden geleni yapıyorlar gelişmeyelim diye, bari kendi vatandaşımız böyle yapmasın.

Ankara



İstanbul


Bursa
+1 %100 katılıyorum. Zira Türkiye ile ABD'yi , Çin'i , Güney Kore'yi karşılaştırmak biraz absürt zaten yeterince.