Senin hayallerin büyük ama sen küçüksün be dostum..Her insan kendi yaşamını renklendirir.Seninki çok şıkıcı belli hayatını yaşayamadıgı düşünuyorsun.Seni ben küçümsemiyorum seni sen küçümsüyorsun...Bak biz diyorsun sen yaparsan olur ben yaparsam bunlar. sen şu yaşına ben şunu dunyaya bir şey kazandırdın mi.Dediysen helal olsun ama sanmıyorum..Hep bir hazıra konma derdindesiniz.Lise 45 almak ünide butden geçmek ..Eğlence anlayışı ise sünger gibi içmek kimyasal L.an o şu türkiyede ayık kafayla eğlenen insan yok.Şimdi ne alaka diyeceksin ama fotolar direk gece hayatını gönderme yapıyor aah şimdi orda olacaktım diyenler var sen de diyorsun ne yapacaksın.Neden burda yapmıyorsun?Hadı kalk git seni tutan ne hani eğlenmek için..Onlar gelişmiş şehirler biz gelişmekte olan bizimkilerin daha 100 yıllık tarihi yok..Si şimdi adına hayat mucadelesi adı altında mal gibi bir hayat sürüyorsunuz..