Youtube'a verdiğiniz su emeği açıp bi oyun sitesine verseydiniz simdiye altınızda mercedesle geziyodunuz
Kendini beğenmişlik olarak algılamayın ama zaten e200'üm var. 2. el aldım

))
demek ki youtube da mercedes için yeterli
bu tarz düşünceler yeni fikirler getiriyor insana tebrik ederim
yanlış anlamayın ama kameranızı alıp saçma sapan birşeyler çekip 2-3 kanalla uğraşsanız çok daha fazlasını kazanırsınız bence siz yaratıcı videolar çekebilirsiniz birde bunu deneyin