Konu
Hayatımız r10 olmuş beyler.
27-10-2013, 13:08:54
#27
Misafir
izmit_Lee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kardeşim. r10.nette Çok vakit geçiriyorsun diye eşinle aranı açmasın dikkat et kadınlar kıskançtır
valla benim manitada şifrem var arada sırada girip kontrol ediyor
korkuyorum birilerini dolandıracak diye