millet güncelleme sormaktan bıkmadı.
Bazıları da şunu söylemekten bıkmadı
Geçecek demek ki adamların eline bir şey kardeşim neden bu kadar rahatsız oluyorsunuz ki anlamadım
Bence geçeceğini sandıkları için soruyorlar.Şu ana kadar ki güncellemeden kim ne kazandı çok merak ediyorum.Bir kaç link satarsın başka da bir halta yaramıyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 03:50:13 --
Hakkınız var hocam. Birde duran konuyu hortlatmaktan bıkmadılar.
Ben mi konuyu hortlatmışım ? Konu hortlatan birisini göremedim burada