Suerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet güncelleme sormaktan bıkmadı.
Bazıları da şunu söylemekten bıkmadı

Geçecek demek ki adamların eline bir şey kardeşim neden bu kadar rahatsız oluyorsunuz ki anlamadım
Bence geçeceğini sandıkları için soruyorlar.Şu ana kadar ki güncellemeden kim ne kazandı çok merak ediyorum.Bir kaç link satarsın başka da bir halta yaramıyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:50:45 -->-> Daha önceki mesaj 03:50:13 --

YusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınız var hocam. Birde duran konuyu hortlatmaktan bıkmadılar.
Ben mi konuyu hortlatmışım ? Konu hortlatan birisini göremedim burada