kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyunların içinde bulunan ve oyun sahibi veya yayıncı siteye giden linkleri engelliyorsun kendi script'inde?

Adamlar o oyunlar çok iyi paralar veriyorlar tek çıkarları YAYINCI site sahiplerininden geri dönüş kazanmak için.

Kendini kurtarmak için şimdi yazar durursun spam nedir ne değildir vs.. vs.. diye.

İğneyi kendine, Çuvaldızı başkasına batır.





Sizin sitenizde oyunların yayın haklarına sahip kişilerin linkleri engellenmiş değilmi ?
Sizde oyun oynayan kişileri kendi sitenizde daha çok tutmak için bu linkleri ekleyip "Milletin kazancına gözü olan kişiler"den birisi olmuyormusunuz?

Çok bariz değil mi o linklerin neden orda olduğu?

Siz 800-1k usd verin bir oyun yaptırın sonra birileri bu oyundan nemalansın ama sizin kazancınız nerdese hiç olmasın.

Sizin tepkini ne olurdu bu durum karşısında ?

Bilip bilmeden boşboğaz konuşmayın!!! Nerden biliyorsunuz engellendiğini ve nerden biliyorsunuz sitemin full %100 özgün olmadığını..Herhalde burda kendi yaptıklarınızı anlatmakla meşgulsunuz..

Ayrıca burda bahsi geçen bir oyun yapımcısı değil, oyun sitesi değil haber sitesidir..