Kendinle karistiriyorsun sanirim beni.
Oyunların içinde bulunan ve oyun sahibi veya yayıncı siteye giden linkleri engelliyorsun kendi script'inde?
Adamlar o oyunlar çok iyi paralar veriyorlar tek çıkarları YAYINCI site sahiplerininden geri dönüş kazanmak için.
Kendini kurtarmak için şimdi yazar durursun spam nedir ne değildir vs.. vs.. diye.
İğneyi kendine, Çuvaldızı başkasına batır.
Arkadaş doğru söylüyor..Bir haber sitesinin bu yaptığı normal değildir..Milletin kazancına gözü olan kişiler..
Sizin sitenizde oyunların yayın haklarına sahip kişilerin linkleri engellenmiş değilmi ?
Sizde oyun oynayan kişileri kendi sitenizde daha çok tutmak için bu linkleri ekleyip "
Milletin kazancına gözü olan kişiler"den birisi olmuyormusunuz?
Çok bariz değil mi o linklerin neden orda olduğu?
Siz 800-1k usd verin bir oyun yaptırın sonra birileri bu oyundan nemalansın ama sizin kazancınız nerdese hiç olmasın.
Sizin tepkini ne olurdu bu durum karşısında ?