Telefonun ekranı büyük ise yani note 3 gibi, 2 gün büyük olduğundan dert yanarsın, 3. gün unutursun. Eğer telefonun ekranı küçük ise her gün hatırlar, asla unutamazsın.
Kesinlikle öyle. 3,5 inch'den note II'ye geçtiğimde, 2 gün sonra inanın eski telefonum oyuncak gibi geldi elime, beğenmedim. Evet, note 2 kullanıyorum ve 3'e hazırlanıyorum. Ama sadece telefon, mesaj, kamera için ise hoşunuza gitmeyebilir. Daha çok uygulamalarla işi olanlar için ideal bence. Ben pişman değilim.
Bu arada, ilk hafta 3 sefer merdivenden nasıl benden evvel indiğini izledim. Üşenmeden her basamağa basarak iniyor, sağlam telefon elhamdülillah