Hocam aslında bot takipçilere güven olmaz. Bot takipçi demek yeni açılmış kimsenin takip etmediği ve sadece takip eden demektir.
Yeni açıldığı ve hiç twiti takipçisi olmadığı için bir zaman sonra toplu kapatılır ve silinir hepsi.
Mesela benim çektiğim takipçiler hem bot hem gerçek nasıl mı ?
Profiller hep gerçek profiller.Twitleri var takipçileri var.
Ama hemde bot denilebilir. Çünkü eski zamanda açılmış profiller bazıları son twitini 1 yıl önce atmış ve takipçileri ve twitleri az.
İşte böyle profilleri twitter silmiyor yada çok az siliyor. Botlar daha kolay silinir yani.
bana çekilenlerde fotoğraf, takipçi ve tweet vardı ama