ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 ay önce bot takipçi çektirmiştim. 90k kadar. hepsi resimli, tweetli ve bio'luydu. 1 ayda uçtu hepsi.

Garanti eden biri var mı ? varsa alım yapabilirim
Hocam aslında bot takipçilere güven olmaz. Bot takipçi demek yeni açılmış kimsenin takip etmediği ve sadece takip eden demektir.
Yeni açıldığı ve hiç twiti takipçisi olmadığı için bir zaman sonra toplu kapatılır ve silinir hepsi.
Mesela benim çektiğim takipçiler hem bot hem gerçek nasıl mı ?
Profiller hep gerçek profiller.Twitleri var takipçileri var.
Ama hemde bot denilebilir. Çünkü eski zamanda açılmış profiller bazıları son twitini 1 yıl önce atmış ve takipçileri ve twitleri az.
İşte böyle profilleri twitter silmiyor yada çok az siliyor. Botlar daha kolay silinir yani.