ESX 5'de Üretici firma şifre sıfırlamanın en kolay ve en temiz yolunun re-install yapılmasını duyurmuştu.

re-install yapın tekrar kurulum yani re-install seceneği ile ESX kurulumunu yaptıgınız taktirde herhangi bir veri kaybınız olmaz.

ama sakın overwrite secmeyin preserve seçerek reinstall yapın sadece onceki vmx leri yeniden invertory e eklemeniz gerekir