Bu işten sadece facebook kazanacak çünkü kalitesi artan sayfa 5 se kalitesi düşen sayfa 15 e buda direk reklam verene yansıyacak reklam verenler sayfalara reklam vermeyi bırakacak ve herkes sponsorlu reklama yönelecek diye düşünüyorum kardeşim
facebook kazanacak ama sayfası olan ve yöneticileri bu konuda risk'e atmaz gibi, ben de öyle düsünüyorum belki de yanılıyor da olabilirim ama sonucta facebook'un bel kemiği o sayfalar. insanları eğlendiren güldüren sürekli anasayfasında meşgul eden.. ama facebook kendi çıkarlarını sağlam bir şekilde korumaya başladı... düsüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim kardeşim.