uyap kaydı felan bilmiyorum ama bugüne kadar 2 defa mahkemelik işim oldu. birisi benim açmış olduğum diğeri aveanın bana açmış olduğu dava. e-devlete düşme tarihlerini bilmiyorum ama aveanın açmış olduğu dava borcu ödeyince 2 gün içerisinde silindi. benim açmış olduğum dava ise karar verildiği halde hala düşmedi. şimdi tekrar bir daha kontrol edeyim hatta merak ettim

ben uyap'a fln kayıt olmamıştım bu arada