SesLiModel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi kardeşim durumunun bilmiyorum ama yeni nişanlanmışın (ALLAH) mesut etsin ama 2000 bit tlf yazık bence ama yinede alacam diyorsan düşünme al ondan daha kalitelisi yok gibi bişey
Allah razı olsun hocam teşekkür ederim. Kısmetse önümüzdeki ay düğünüm var, aylar öncesinden yeni bir fotoğraf makinesi alarak yeni kuracağım yuva ile birlikte en güzel anlarımızı ve anılarımızı kayıt altına alırız diye düşünüyorduk. Mevcut makinem oldukça büyük olduğundan ötürü yeni bir foto makinesi alma olayını askıya aldım.

Bende şuan için sadece ilerleyen dönemlerde maddi sıkıntı yaşarmıyım düşüncesinde tereddüt ediyorum.