OgeMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense ne yapttı hocam ?
TL'ye geçmesi ve son günlerde TO'yu iyice düşürmesi.Bir yandan facebook bir yandan google mızrakları geçiriyorlar.