imkan varsa gear ile birlikte note 3 alın derim hiç düşünmeye bile gerek yok. bazı arkadaşlar anlatmış, ben de üstünden geçeyim, ekran büyük olmasına alışırsın da küçük olması bezdirir insanı. şarj sorunu da yok diyebilirim izlenimlerim kadarıyla. ( s3 e de şarj sıkıntısı var diyorlar ama ben uzun süredir yaşamıyorum şarjla alakalı sıkıntı falan. mantıklı kullanıma bağlı. )

+ olarak yaptığınız işlerden zevk alırsınız. ekran sadece büyük değil, bi o kadar da kaliteli. şahane bir ekranı var diyebilirim. kontrast oranı da oldukça yeterli geldi bana. s3 ile gündüz dışarıda ekranı görmek için zorlanıyorum bazen ama bu telefonda biraz daha az zorlanacağız gibime geliyor. benim de kafamda note 3 almak var. kısacası, düşünmeyin alın pişman olmazsınız.