telif haklarını otomatik silen ve videoları monetize eden program yaptım, 1 kişi bile almadı fiyatı çok buldukları için. ama aynı fiyatı yeni yapan arkadaş verdiğinde herkes alalım diye deliriyor.

İlginç bu Türk milleti, ilginç.
o tarz bir programa öyle bir fiyat cidden çok fazla.
işler değişti, kanal uyarı alınca bildirilmesi gerekiyor artık