hayır zaten evlenen insanlar gelip r10dan seçip beğenip alacak değil de, ne bileyim 10 tane alan, 5 tane alan, küçük büyük işletmeciler falan olur belki diye düşündüm. adamla anlaşıp üzerine az biraz fark koyup beşer onar yirmişer satar mıyım acaba dedim.
yok mu r10 da gelinlik işi yapan?
+ bunlar parçalanıp toparlanan bişey değil mi yedek parça niyetine satsak

ehehe