Merhaba arkadaşlar. Yeni kiraladığımız evin sahiplerine ait batmış bir gelinlik dükkanı var. Daha doğrusu battıklarında ellerinde kalan gelinlikler üst katımızda duruyor şuan. Yaklaşık 100-150 tane vardır sanırım. Şimdi ben adamlarla konuşsam şu kadar satarım desem, bir internet sitesi açsam, alışveriş bölümüne de konu açsam, satılır mı? Fiyat gayet uygun olur diye düşünüyorum fakat ilgilenenlere nasıl ulaşabilirim veya burada satılır mı? internet sitesi açmak vs mantıklı mıdır? fikirleri olan arkadaşlar yazarlarsa sevinirim

not: çıkıp bakmadım hiç gelinliklere nedir ne değildir. sadece bizimkilerin anlattıklarına güvenerek bir fikir almak için yazdım. örnek fiyat vesaire de verirseniz güzel olur. atıyorum " tanesini 100 liradan satsan bayaa satılır " vs vs gibi öneriler de olabilir