GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam eyvallah hocam. Ben gider firmaları gezerim sorarım.. Arasamda olur sanırım Telden daha rahat olur
çıktıktan sonra şikayet et zorunlu çalıştıramaz çalışmıyorsun diyede çıkartamaz