GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam eyvallah hocam. Ben gider firmaları gezerim sorarım.. Arasamda olur sanırım Telden daha rahat olur
Benim arkadaşlarım bir çoğu ciddi firmalarda stajyer olarak çalışmıştı
hepsi yan gelip yatıyorlardı akşama kadar